Klachtenregeling
Op school kunnen problemen ontstaan met ouders, leerlingen en personeelsleden. Binnen elke school is er een schoolcontactpersoon die voor de eerste opvang zorgt en zo nodig doorverwijst. Stichting Attendiz heeft een klachtenregeling (pdf).
Bestuur
U kunt voor de behandeling van uw klacht ook terecht bij het bestuur van Attendiz. Deze wijze van behandeling wordt ook wel interne klachtafhandeling genoemd. Wilt u van deze mogelijkheid gebruik maken, dan kunt u uw klacht indienen bij:
Landelijke Klachtencommissie
Attendiz is aangesloten bij de Landelijke Klachtencommissie voor algemeen bijzonder onderwijs. Als het niet lukt om samen met het bestuur van Attendiz een oplossing te vinden, kan de landelijke klachtencommissie een advies uitbrengen. Als u uw klacht wilt indienen bij de Landelijke Klachtencommissie dan kunt u contact opnemen met:
Geschillencommissies bijzonder onderwijs
Landelijke Klachtencommissie voor het algemeen bijzonder onderwijs
Postbus 82324
2508 EH Den Haag
070 – 386 16 97
info@gcbo.nl